Gårdagen, shopping & Finland

Igår var jag på rean här i Finland och gjorde bland annat dessa två kap! Två st converse för ungefär 450 kr/paret, och originalpriset låg på 700 hundringen..! Galet bra helt enkelt.
 
Har handlat en massa annat också, men orkar inte ta kort just nu då jag håller på att packar ner allt i väskor för hemfärden idag. Känns riktigt sorligt att fara hem, då detta känns som mitt hem nr. 2! Men ska dock bli kul att fara hem också, börja jobba etc och sluta sitta och dega hela dagarna. :)
 
En crappy mobil-bild på kapen.
    
                  
 

Tycker faktiskt det är en riktigt rolig idé när de började skriva såhär på cola flaskorna!
Haha, entreprenören inom mig kommer fram. :)
  
                                                       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0