Framtiden

Har spelat denna låt på repeat sen den kom ut för 3 dagar sedan. Råkade se den av en slump när ja kollade på någon annan musikvideo och jäklar vad bra den är!
 
Annars händer det för tillfället inte så mycket här. Är hemma i Sverige igen efter en helt underbar vecka i Vasa. Saknar det redan! Men nu måste jag hinna med en massa och träffa lite folk innan jag börjar jobba på söndag, sedan är det knappt någon dag utan jobb fram till slutet av augusti! Känns skönt på ett sätt men ändå sorgligt för han insett att skolan inte är för evigt och att jag måste ta ett stooort kliv in i vuxenlivet nu. Men känner att det är påväg i alla fall! :)
 
Hoppas alla har en suuuperdag trots att det är väldigt kallt (i alla fall här i Umeå). Själv måste jag somsagt hinna med en massa. Uppdaterar mer om det under dagen. So long!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0